2011年10月26日星期三

給網友

托毓民福,博士篇我與黃毓文向人網毓民版同咬台吹水萬象區都轉載著,令伊個網誌多著唔少點擊。我唔打算對網友嘅評論作出任何回應,唯一可以肯定嘅只係博士本人不涉及任何網上活動。據我所知,最少到今日為止,佢係唔會親自進行任何網上活動嘅。甚至,以我伊個網誌為例,佢對我嘅處理方式根本無意見,佢關心嘅係多的人何以分享佢嘅見解。之所以,當佢知道北至冰島,南至新西蘭,僻遠如埃及同俄羅斯都有讀者能夠分享網誌文章,佢都幾滿意。另外,博士文章向多份加港中文報章專欄發表,幾乎每日見報,我伊個小小地盤每月只係發得廿另篇,因為有的我唔鍾意,惡意留中不發,不過但凡有話題之作,我一定唔會收埋,大家不妨密密過來睇下。

沒有留言: